افتتاح چهار واحد درمانی در استان قزوین

مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیص درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از افتتاح و راه اندازی چهار واحد درمانی در شش ماه نخست امسال خبر داد.

دکتر رجبی مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیص درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در نیمه نخست امسال با تلاش و پیگیری‌های اداره امور بیماری‌ها و مراکز تشخیص درمانی معاونت درمان دانشگاه چهار واحد درمانی افتتاح و راه اندازی شد. 

وی ادامه داد: افتتاح مرکز درمان ناباروری سطح ۲ در مرکز آموزشی درمانی شفا تاکستان، راه اندازی بخش همودیالیز مرکز آموزشی و درمانی ولایت با ظرفیت ۱۲ تخت در شش ماهه اول امسال، افتتاح آشپزخانه بیمارستان شهدای آبیک در شهریور امسال که امکان مداخله و برنامه غذایی در فرآیند مراقبت تغذیه‌ای بیماران طبق استاندارد‌های ابلاغی وزارت بهداشت را امکان پذیر می‌سازد و بهره برداری از اورژانس جدید مرکز آموزشی و درمانی قدس، مراکزی بوده اند که با پیگیری‌های مستمر اداره امور بیماری‌ها و مراکز تشخیص درمانی در شش ماه نخست امسال راه اندازی شده است.

این مقام مسئول افزود: از سایر فعالیت‌های این اداره در شش ماهه امسال می‌توان به ۲۷۰ پرونده پذیرش شده و تشکیل ۲۲ جلسه کمیسیون پزشکی توسط واحد شواری پزشکی و جذب و به کارگیری ۲۱ نیروی متخصص در قالب طرح موقت با هدف تامین نیاز‌های تخصصی مراکز درمانی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.